Aplikacja zainstalowana na urządzeniu mobilnym, z której korzystają przedstawiciele handlowi,
ma wiele funkcjonalności, najważniejsze i najczęściej wykorzystywane to:

  • wysyłanie zamówień do dostawcy, poprzez EDI, na adres e-mail lub na nr fax
    bez konieczności ich osobistego dostarczenia;
  • monitoring statusu złożonych zamówień;
  • bieżący dostęp do historii zamówień klienta:
  • stan rozliczeń, terminy płatności, wielkości zakupów;
  • historia współpracy: wizyty, zamówienia, półki;
  • dostęp do aktualnej oferty (ceny, promocje, rabaty, nowości, zdjęcia i opisy towarów);
  • monitorowanie poziomu realizacji przydzielonych targetów sprzedażowych;
  • poza sprzedażą realizowane są również zadania w zakresie analizy konkurencji, windykacji oraz merchandisingu.

image01

Cześć administracyjna, do której można zalogować się przez stronę www
(czerwony przycisk w prawym górnym rogu) pozwala lepiej planować
i monitorować pracę zespołu sprzedażowego. Mobiz umożliwia menedżerom:

  • dwukierunkową komunikację z pracownikami w terenie;
  • organizowanie i kontrolę planu pracy przedstawicieli handlowych oraz późniejszą analizę realizacji zadań z możliwością wykorzystania funkcji GPS;
  • planowanie i kontrolowanie budżetów sprzedażowych firmy, regionów i poszczególnych przedstawicieli;
  • kontrolę poziomu sprzedaży firmy, regionu, przedstawicieli handlowych, podsumowania sprzedaży grup towarowych i poszczególnych indeksów;
  • definiowanie i kontrolowanie działań około-sprzedażowych (ankiety, raporty towarowe, analiza konkurencji, merchandising);
  • zarządzanie kartotekami towarowymi i ofertami dla poszczególnych klientów;
  • dostęp do aktualnych i szczegółowych raportów i analiz z zakresu sprzedaży, pracy przedstawicieli i danych rynkowych;
  • zarządzanie aktualną bazą kontrahentów całego działu handlowego.

image01